Over fashcom

In oktober 2011 ontving onze eerste klant zijn pakketje met boxershorts. Inmiddels zijn onze ordervolumes en het aantal collega’s flink gegroeid, maar zijn er ook dingen hetzelfde gebleven: een focus op blij klanten, betrokken medewerkers en de groei van onze business.

Onze kernwaarden

We geloven in een sterke (domein)naam, het digitale equivalent van een pand in de Kalverstraat. Nog meer geloven we in onze drie kernwaarden: service, kwaliteit en plezier. Deze staan centraal bij alles wat we doen. Ons uiteindelijke doel is niet alleen de beste webshops en websites neer te zetten, maar het leukste fashion e-commercebedrijf van Nederland te bouwen.

Nijverdal en Amsterdam dus. Een combinatie die je waarschijnlijk alleen bij fashcom vindt. We combineren de voordelen van de provincie met die van de stad. Maar met twee kantoren wel een gezamenlijke passie voor fashion, online, tevreden klanten en een leuke, informele werksfeer.

Nieuwsgierig wie er op dit moment bij ons werken? Bekijk het fashcom team!

Facts & Figures

  • Op de drukste dag van zwembroeken.nl werden meer dan 200 zwembroeken verkocht. Al hebben we wel een beetje hulp van de zon nodig.
  • Door de verschillende piekmomenten hoeven we ons het hele jaar niet te vervelen. Jurkjes in het voorjaar, zwembroeken in de zomer, tassen tijdens back to school en sokken onder de kerstboom.
  • Sinds de oprichting groeit fashcom elk jaar flink. In 2015 en 2016 stonden we zelfs in de lijst met 100 snelstgroeiende bedrijven van NL.
  • Er werken nu 31 collega‚Äôs in Nijverdal en 6 in Amsterdam. Maar met de nieuwe vacatures kan dit volgende maand alweer anders zijn.